בשנת 2015, חברת Vacasa האמריקאית, המנהלת כ – 25,000 דירות נופש ברחבי העולם, חיפשה אסטרטגיה שיווקיות חדשנית שתעזור לה לבדל עצמה ממתחרותיה (Airbnb בין השאר), ותעזור לה לשפר את אחוזי התפוסה של הנכסים הנמצאים תחת ניהולה.
מטרת החברה הייתה למצוא פתרונות שיתרמו להגדלת החשיפה של הנכסים באתר ובמקביל, ישפרו את חווית המשתמש. בנוסף, רצתה החברה לספק לאנשי המכירות ושירות הלקוחות שלה כלים שיעזרו לשפר את חווית האירוח, ולסגור יותר עסקאות.
על מנת להשיג מטרות אלו, החליטה החברה להטמיע באתריה סיורים וירטואלים של הבתים אותה ניהלה, והדגישה את הפיצ'ר כחלק בלתי נפרד מחווית השימוש במוצריה.
עמוד הבית של הפלטפורמה להשכרה לטווח קצר – Vacasa
היתרונות העיקריים של המהלך
- האורחים הפוטנציאליים יכולים לקבל תחושה אמיתית יותר של הנכס אותו הם מתכוונים להזמין. ובכך, תיווצר התאמה גדולה יותר בין הציפיות שלהם, למציאות בפועל.
- צוותי מכירות מרוחקים יכלו לתת שירות ולענות על שאלות כאילו היו עם הלקוחות הפוטנציאליים בנכס עצמו.
- הגדלת מלאי הנכסים באתר על ידי משיכה של יותר בעלי בתים לפלטפורמה, הודות לסיור הוירטואלי ככלי שיווקי.
תוצאות המהלך
- נכסים שהוצגו באתר באמצעות סיור וירטואלי זכו ל – 14% יותר תפוסה, מאשר הנכסים שהוצגו רק באמצעות תמונות.
- נכסים שהוצגו באתר באמצעות סיור וירטואלי זכו ל – 15% יותר אנגייג'מנט (מעורבות).
- עליה של 50% במלאי הנכסים הכולל באתר.
למאמר המקורי באנגלית – לחצו כאן
דוגמה לסיור וירטואלי בדירה להשכרה (צילום: RealTour)
חברת RealTour נמצאת היום בחזית הטכנולוגיה ויודעת לייצר סיורים וירטואלים של חללי פנים בצורה יעילה וזולה, ובכך להציע שירות ללקוחות רבים המגיעים ממגוון סקטורים בעולם הנדל"ן.
בין השאר, אנו מעניקים שירות לבעלי דירות המשכירים את הנכסים שלהם לטווחים ארוכים וקצרים, עם דגש על אלו המשתמשים בפלטפורמות כמו Airbnb , Booking.com ו – VRBO אשר קהל היעד שלהם ברובו מגיע מחו"ל.
אנחנו מציעים היום מגוון חבילות משתלמות לביצוע מספר צילומים או ביצוע של צילומים בודדים ויודעים להתאים את העבודה לכל לקוח על פי דרישותיו וצרכיו.
אם יש לכם שאלות, או שאתם מעוניינים בהצעת מחיר עבור הנכס שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות השארת פרטים בטופס למטה או באמצעות פניה אלינו ב – WhatsApp ע"י לחיצה כאן: